lördag 8 oktober 2011


Beautiful day^^


Godmorgon (/middag) !
Igår var det en vanlig skoldag. Vi hade redovisning i tekniken. Jag, Magda och Carro pratade om Venedig och det gick bra ;P

På lunchen gick i ner till stanen sväng och gick runt där ett tag.
Efter skolan, blev väldigt glad när vi slutade 14.20 istället för 15.30 som jag först trodde :P , fikade jag och Carro på Coffe by George. Carro provade Chai latte för första gången och påpekade att det smakade jul :P

Vi gick en långpromenad med Viggo och sen åkte vi med mamma till någon outlet. Stor bevikelse.. Vi trodde att det skulle vara fin saker där så som fina koftor,blusar och sådant men detvar bara tantkläder typ ... XD Man kan säga att Carro och jag sänkte medelåldern ganska rejält!

Så istället för att titta på kläder så kikade vi in en sväng på skylten och där var det ett band som repade :P

På kväller åkte vi hem till mig. Per hade lagat två rätters middag med helstekt entrecote som huvudrätt - mums!

Vi tittade på idol och sedan skulle Carro och jag titta på film i mitt rum men det var en liten filur som somnade inte bara en utan TVÅ gånger...och inte var det jag i alla fall :P

Nu ska vi äta frukost, vid tolv ,haha. Jaja vi fick sova runt 9 timmar i alla fall :)

Btw om exakt 4 månader fyller jag år ^^




Inga kommentarer: