lördag 10 september 2011

Gothemburg in my heart



Ester och jag fikade på stan på Ahlströmns café efter att ha gått en promenad i Göteborgs centrum (från Liseberg till caféet) . Det har småregnat hela förmiddagen så det var därför extra mysigt att ta en fika och prata om allt möjligt. Ester och jag har inte träffats sen i mars ungefär? Sjukt länge sen!
Efter det gick vi ner till hamnen en sväng för att fota lite, blev dock inte så många bilder då det var väldigt blött ute... (Jag vill ha en systemkamera!!!)

Efter Ester var tvungen att åka hem då hon skulle bort så åkte jag vidare till Liseberg. Där var jag med pappa,Stina och Jesper. Vi åkte atmosfear (såklart?) med flera. Kulkul!

Nu ska jag titta lite på How I met your mother
Puss

Bjuder på lite bilder från dagen ^^













Inga kommentarer: