onsdag 28 september 2011

För att 2 + 2 = 4



Pluggar matte. Matteprov på fredag. Det kommer gå jättebra. Eller inte. Men jodå pluggar jag lite (mycket) till så kommer det nog gå hyfsat! :)


Den här veckan: Eng prov, Fy läxa, ma prov, sv läxa
Nästa vecka: Spanska läxa, Hi prov, Fy läxa, konditionstest, teknikredovisning av projektarbete


Tufft med gymnasiet..!


Måste även få tid till att städa mitt rum. Och jaa... jag har ett golv!


Fotografera har jag inte hunnit gör på jättelänge! Måste bli ändring på det, om jag så ska plugga hela nätterna för att hinna <3

Bloggen ska för övrigt renoveras nu till hösten ^^ För hoppningsvis kommer jag hinna det också.. Men måste uppdatera "fotoalbumet" först med some new pictures if you know what I mean :)


Nu - tillbaka till matten!

Om en kvart - IDOL :)





För att 2 + 2 = 4




Bjuder på en höstbild, (Kamera: Nikon D80 Objektiv: Nikon AF-S 18-200mm , ISO: 200)



Inga kommentarer: