torsdag 29 september 2011

Fånga dagen <3




Idag har skolan gått ganska fort tycker jag allt ^^ Det roligaste var i tekniken då jag o Carro chattade med lite random folk och sen kom Ellinor också. Haha vad kul vi hade XD


Sen var det kul på idrotten då vi hade friidrott. Kulstötningen gick sämst men det var roligt att stå i kön och vara social med roligt folk i klassen ^^


Engelskan var rolig då Carro fick lite smått panik (haha förlååt! ) Och sen efteråt så slutade vi. Då stannade jag, Carro och Ellinor kvar på skolan och satt ute och snackade.


Sen gick vi och satte oss på framsidan så att jag kunde kontakta till skolans trådlösa internet med min laptop.


Vi chattade åter igen med udda personer och lite videochatt också... hehe XD


Åkte väl hem runt halv fem (ca 1,5h efter vi slutat ;P ) och då blev det att sätta sig och plugga matte... Skulle egentligen iväg o träna idag men Eve var sjuk och orkade inte åka dit själv. Dessutom tog matten upp större delen av kvällen.


På kvällen så unnade jag mig faktiskt att titta på idol och chatta för att jag varit såå duktig och pluggat matte (haha)


Sen kom Moa och Elin i Grodan (Elins moppebil) och hälsade på runt 22. Sen åkte de iväg igen. Och jag och hunden min gick hem.. Moa den lillla filuren har studiedag imorn..fusk!!


Nu ska jag sova! Känner mig stolt med att ha hunnit med väldigt mycket idag i alla fall :)


Imorgon ska vi ha 2h matteprov (YaY.. ) och sen blir det även roligt sektionsfoto med TUS o fotosektionen.




XOXO

Inga kommentarer: