onsdag 15 juni 2011

Slut med grundskolan

Nu sitter jag här och tårarna har precis torkat. Men det skulle inte förvåna mig om de forsar upp snart igen!

Har kommit hem från en väldigt fin skolavslutning. Vi nior fick våra slutbetyg på scenen och alla sjöng för fullt <3

I klassrummet efteråt så träffads vi och fikade. Vi i klassen framförde en låt som jag skrivit det mesta av texten till ^^) Mentorerna blev jätterörda och även min mamma med flera föräldrar grät.
Mo slutet var det ite svårt att spela keyboard för att jag knappt såg något när ögonen började tåras.

Kommer sakna klassen och allanior på ånestad sjukt mycket! <3 Trodde inte det skulle bli såhär svårt att släppa taget.

Jag, Stina och pappa ska gå tll mormor och morfar för att äta lunch nu. Senare klocka fyra ska jag iväg och fika med klassen och ännu senare ska jag träffa tjejgänget hoppas jag <3
Frågan är när jag ska hinna packa...? Vi börjar vår resa imorn!

Lovar att försöka bloga så ofta jag kan under USAresan <3

Puss o Kram!
Och glad sommar!!

Inga kommentarer: