torsdag 28 april 2011

"I just can't stop thinking about you"

Idag är det torsdag :P
I skolan fick vi besök av en författare som heter Johanna Thydell. Hon har bland annat skrivit boken i taket lyser stjärnorna och fått agustpris ;)
Jag köpte hennes första bok av henne och fick den signerad till mig.

Efter skolan följde Moa med mig hem <3 Länge sen! :( Vi åt mellis, lyssnade på musik och hade allmänt roligt och sen cyklade vi till bäcken och tog en massa kort ^^ Jättekul! :D
Efter det var vi och några mer på ledarutbildning och sedan den var slut har jag varit hemma och inte gjort så mycket. Kollat på TV, varit innte på facebook och tänkt på en viss person ^^

Jag tänkte faktiskt snart gå och lägga mig. Så det blir väl att säga god natt nu! Hoppas att du vill läsa vidare i min blogg för jag har tänkt bli bättre på att uppdatera nu!

Godnatt!Bjuder på lite bilder från dagen eftersom min dator har slutat att bete sig som om den inte vet vad USB är för något :D
Ursäkta att alla bilder är på mig, men jag vet inte om jag fick publicera bilder på Mois eller inte ;)







(Citatet har egentligen inte med inlägget att göra utan mer med dagen i sig :P)

Inga kommentarer: