fredag 11 mars 2011

On my way...

Sitter just nu på bussen till Göteborg ^^
Vi har precis åkt förbi Borås resecentrum så det är inte så jättelångt kvar nu :)
Första gången jag åker med Bus4you och det vill jag göra fler gånger. Gratis internet, bekväma säten och till och med eluttag så man kan ladda datorn eller sin mobil. Ett till varje säte ^^

Vi ska va framme vid nio men det verkar som om vi är lite tidiga, i alla fall några minuter.

När jag kommer fram möter pappa mig vid buss terminalen^^
Imorn ska jag möta Ester på stan och sen ska vi fika där. Senare ska vi hem till henne och ha filmkväll och jag ska sova över ^^ <3

Ha en bra helg! :)

Kram Lillyw!

3 kommentarer:

Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer sa...

Vad händer idag? :)

Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer sa...

Vad händer idag? :)

elin sa...

fin blogg =)
kika gärna min & min kompis bakblogg :P
<3