onsdag 16 februari 2011

Dagarna som gått kommer aldrig tillbaka...

Ett litet citat i rubriken idag ^^
Med den vill jag bara säga förlåt att jag inte bloggat men har liksom tappat lusten lite grand. Har annat att tänka på XD

Men nu kommer lite uppdateringar!- Mormor och morfar är på Grand Canaria så vi är kattvakt åt världens bästa Sixten :)
- Jag har fyllt år och firat med familj och vänner <3 Har fått många fina födelsedagspresenter! Därbland en egen TV,kläder,pengar och ett minneskort på 16GB till mobilen.
-Jag har köpt en ny mobil :P Det blev en Sony Ericsson Xperia x8 och är supernöjd med den ;)
-Har tyvärr inte kommit ut och fotat så mycket. Det är rätt så mycket i skolan nu och jag måste packa till Österrike. -För er som missat det så ska jag åka till Österrike på sportlovet med pappa,Stina och kompisar :D Är därför ledig från skolan på fredag och har planerat packa mycket idag...
-Jag har redan börjat titta på klänningar till avslutningslunchen och skolavslutningen. Älskar att titta efter fina kläder på nätet ^^
-Ska även försöka hitta några snygga, högklackade skor som jag faktiskt kan gå i. Men nog om det och åter till packningen!

Det händer inte speciellt mycket i mitt liv vardagligen som är värt att kommenteras så jag funderar på att göra bloggen till en reseblogg. Så skriver jag i bloggen när jag reser. Vad tycks om den idéen? Kanske skriver lite då och då men bara om det har hänt något som är värt att dela med sig om ;)

Puss!

Bjuder på lite bilder också ;)

Jag och Tove hemma hos mig när jag hade en liten tjejmiddag ;)
Maten som serverades ^^ Det blev kyckling africana med tillbehör och ris
En bild på Eve också :) Fick tyvärr inte så många bilder så tjejerna får skicka <3
Märta och kompisen Sixten steker tillsammans i solen! <3
Min födelsedagstårta :) I år blev det en mangotårta ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Intressant blogg!