tisdag 25 januari 2011

Semesterplaner 2011

Gissa vem som är extremt glad just nu? :D <3
Nu är nämligen resan till Californien bokad!! :DVi åker i början av sommarlovet <3

Längtar obeskrivligt mycket dit eftersom jag väldigt gärna vill åka till USA - typ sedan aslänge :)

Sedan är det två semestrar till planerade 2011 :D

På sportlovet åker jag & Stina,Pappa & Jessika samt Kajsa & Maja, Johan & Lisa till Österrike. Vi ska åka till ett ställe som heter Matrei (stavning hjälpt av Ester ^^) och åka skidor såklart :) Har åkt skidor en gång i alperna förut och längtar till sportlovet <3

I juli åker jag och mamma på en resa till London tillsammans bara hon och jag <3
Vi är borta en weekend. Stina kommer att vara på Sportcamp i Norrköping då så man får passa på ^^

Det är bra att resorna är lite utspridda - då får man nåot att se fram emot länge :D
Räknar ner till min födelsedag först (2 veckor kvar idag <3) och sen ska jag börja räkna ner till sportlovet ^^ (osv)

Angående dagen idag så har vi haft studiedag :D
Jag har tittat på film, åkt längdskidor med mamma och Eve, varit i Tornby och nu tittar jag på Sverige - Danmark matchen på TV. Jag har även hittat lite fynd på bubbleroom och Ellos idag som jag bara väntar på att få klicka hem.

Ha det bäst! ^^

Bild på mig idag XD (Obs- vet att jag se rlite sur ut o inte lika glad som jag är men den här bilden är tagen i morse ;P mitt lilla morgontrötta jag. )

2 kommentarer:

Ester sa...

Åh!!! Och sså ser jag att du har "vår" tröja på dig=). By the way: det stavas Matrei. Ligger precis vid österrikes högsta berg. Man kan åka över till andra sidan av berget till ett område som kallas Kals. När ni är där måste ni bara äta på Alte Mühle och Sonne. Det är våra favoriter. I backen ska man äta på Maria Egger eller Adler Lounge =)

LillyW sa...

Tack för tipsen! :) <3 Angående tröjan så använder jag de båda flitigt :) <3

När var det ni skulle till USA ? :)

Kram!