fredag 14 januari 2011

Kort resumé

Nu var det vääldigt länge sen jag bloggade!
Jag har haft fullt upp på lovet som tillbringats i Linköping (julafton och dagarna innan skolan), på Öland (dagarna efter jul) och i Göteborg (över nyår till den fjärde)

Lovet har varit slappt och skönt :) Bästa julklappen var en ritplatta som jag fick av mormor och morfar ^^ <3

Nu är vi tillbaka till vardagen med skola och allt...
Under dessa dagar har jag träffat Isabelle och Moa men annars har jag mest pluggat hela tiden...


News:
- tema för spexfoto = tecknad film
- Mitt betyg har krånglat men nu är det bra igen :)
- Japanarbetet är ÄNTLIGEn inlämnat och klart!
- Skolan beskrivs med tre ord : plugg,plug och...jag gissa?...just det ... plugg!

Helgen spenderas i Göteborg hos pappa ^^
Imorn ska vi se när Sverige möter Slovakien live i Scandinavium (handbolls VM)
Det ska bli kul!

Och tills vi hörs igen får ni ha det jättebra! (ska inte ha paus nu :P )

Kram!
Lillyw

Bjuder på tre bilder från otroligt vackra Öland <3



Inga kommentarer: