tisdag 23 november 2010

Tips från Kina

Skriver just nu en önskelista på vad jag vill ha från Kina. mamma ska dit mellan torsdag och söndag :D Ni kan inte fatta hur gärna jag vill följa med! Det är sjukt billigt i Kina och det finns otroligt söta saker där!
Om ni har några tips vad jag ska skriva eller nån söt hemsida så kommentera! ^^
Var bara tvungen att lägga in den här sööta bilden!



Annars idag så har jag varit i skolan, bakat pepparkakor på elevensval hemkunskap ;)Moa följde med mig hem och vi tittade klart på Hajen samt tittade i tidningar ^^
Nu på kvällen åkte vi tillbax till skolan där vi var på öppet hus. Jag, Moa och några till från vår klass hade kul i kemin XD
Moa och jag fick gjuta tennsoldater7indianer
Bäst av allt är att vi kommer få ledigt en eftermiddag sen för att vi ställde upp ^^

Kram på er!

Inga kommentarer: