söndag 17 oktober 2010

Tillbaka!

Nu är jag hemma igen! I Stockholm var det bra, kul att träffa småkusinerna igen - precis som vanligt ^^

Elsa har fyllt 9år och hon fick bla ett innebandymål som monterades upp igår. Innebandymatch med grannen blev det då^^
Vera (5år) och jag har krattat ihop lövhögar och hoppat i :P
Vera blev också väldigt intresserad av foto, kul! ^^ Hon fick låna min kamera, med handremmen runt handleden såklart. Några av bilderna blev faktiskt fina! En riktig liten mästerfotograf ! <3

Idag har vi tittat på när Elsa spelade innebandymatch. Det var kul. Matchen var på bortaplan och väldigt spännande. Tyvärr förlorade Elsas lag med 5-3 men det var en bra match och tjejerna i Elsas lag var jätteduktiga! ^^
Kvällen ska spenderas med familjen, te och mackor - mys! <3 Även idag blir det försök 2 av Chai latte. Den här gången med lite mer kryddor ;)

Ha en bra helg och skoldag imorn (för er som har det - haha! <3 Själv är jag ledig ^^, nej okej det där var tskigt, förlåt! ^^)

Mästerfotografen Vera ^^

Följande två bilder har Vera fotograferat med min kamera ^^



Innebandymatchen med Elsas lag - jag har fotat :P





Inga kommentarer: