torsdag 21 oktober 2010

Kväll med Eye-toy

Tjo! Nu har jag kommit hem från ungdomsträffen i Vidingsjö ^^Vi körde Eye-toy, hel kul men såå varmt!
Nu har jag tagit en dusch och gjort klart SO-uppsatsen till imorn. Snacka om jobbigt!
Det är anledningen till att jag inte bloggat tidigare idag. Jag kände mig tvungen att göra klart den först utan så mycket som logga in på bloggen. Snacka om att det kliade i fingrarna ^^

För er som inte vet vad eye toy är så är det ett playstation-spel där man använder kroppen istället för kontroller. Hittade en kul video med spansk musik ^^


Föresten har min klänning från bubbleroom kommit och jag har hämtat den idag!
Jag fick på mig den (som tur var) och den var om möjligt ännu snyggare än vad jag vågat hoppas på! ^^

Lägger upp bilder på den i/efter helgen. Anledningen till det är att jag inte orkar sätta på mig den mer ikväll (det blir heller inga bra bilder inomhus) och måste packa till Öland. Vi åker till Kalmar med tåg imorn direkt efter skolan (eller ja.. jag har fått ledigt sista lektionen) så kommer inte kunna sitta vid en dator på ett tag nu. Lovar att ta bilder på mig och klänningen i helgen utomhus, om jag så måste ha mössa och vantar på mig! ^^

Inga kommentarer: