söndag 24 oktober 2010

Home Sweet home

Nu är jag hemma efter en lång bussresa från Kalmar!Vi skulle åka tåg men det blev av någon anledning inställt så vi fick åka en trång,högljud,långsam buss med hårda säten istället...härligt...!

Nu är jag i alla fall hemma. Helgen har varit toppen. På Öland har jag tittat på film, varit ute och umgåtts med familjen ^^

Egentligen skulle vi åkt till Öland på höstlovet men farmor och farfar ska till Spanien i två veckor då! Fuskisarna där!
Men vi ska ju såklart till Byrssel =D Läängtar!

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!

2 kommentarer:

M sa...

Synd att vi inte hann träffas!
Jag låg hemma i feber och snörvlade i takt med med pappa och Kajsa. ):

Får ta det någon annan gång!

Kram

LillyW sa...

Ja det måste vi! <3 KramKram!
Hälsa alla där hemma och krya på er!