torsdag 9 september 2010

Ulrika marknad

Halloj!
Kom nyss hem från Ulrika marknad^^ Åkte dit med Moa och hennes föräldrar - kulkul ^^
I skolan idag var mindre roligt... Vi hade kemiprov och bestämde datum för spanskaprov... En kille i klassen fyllde år och alla sjöng för honom hela tiden XD Det var i och för sig kul! ^^

Jag köpte inget på Ulrika marknad... Jo föresten! Köpte två sura lakritskablar.
Skulle bara köpa en men fick en på köpet eftersom de snart skulle packa ihop. Valde först sur melon och sen sur äpple. Haha mannen som sålde dem var lite rolig XD Han frågade om jag var säker hela tiden och sen uppmuntrade han mig att köpa fler. När jag sa att jag bara hade pengar för en så sa han att han bjöd på en ^^

Nu ska jag snart fortsätta titta på filmen jag började se igår (The Break up - Jennifer Aniston spelar huvudroll)

Puss!



Inga kommentarer: