tisdag 14 september 2010

SkrivCentrum

Hej! Nu är jag på bättringsvägen. Är nästan säker på att jag ska till skolan imorn.
Idag har jag skapat en till blogg. Men den bloggen ska jag ha för att skriva ner berättelser och så på ;) Bloggern heter www.writingcntrum.blogspot.com och finns som länk här på bloggen under "Mina kompisars bloggar".

Idag har jag publicerat min deckare som jag skrev i 7an. Tänkte börja med en berättelse som jag lägger ut kapitel efter kapitel på den bloggen. Ska bara liste ut vad den ska handla om först ;P

Hoppas ni har det bra!
Kram Emma!

13 kommentarer:

DilaanD sa...

ÅHH underbar design! Har du gjort den själv? :)

DilaanD sa...

Tack gumman! Min design är inte alls fin,den är skit enkel :(

Hur har du lärt dig göra så snygga deisgner? Jag menar,typ genomskinlig sidmeny och flikar under headern o allt sånt? Det är skit snyggt. Önskar att jag också kunde göra :(

DilaanD sa...

Aaa jag bor i göteborg,vart bor du själv? :)

DilaanD sa...

Hihi,okej :d Tack För svaret sötnos!

:) Din header är också sjukt fin,vilket program använder du? :D <3

DilaanD sa...

Hihi okej :D <3
Brukar du komma till GBG ofta?

DilaanD sa...

du,har du en aning om hur man gör den lite bredare? asså main menyn,där man skriver.. :D

DilaanD sa...

Hihi okej,vad trevligt :D <33

DilaanD sa...

Hihi okej,vad trevligt :D <33

DilaanD sa...

Hihi okej,vad trevligt :D <33

DilaanD sa...

ÅHH Tack för hjälpen,du är bäst! Ska definitivt länka dig i nästa inlägg ,tack igen sötnos! <3

DilaanD sa...

Det är tack vare dig! :D <33

Men du,hur lägger man till såna flikar som du har? :D <3

DilaanD sa...

Under varje video i youtube finns en lite flik (eller vad man nu ska kalla det) där det står "BÄDDA IN",tryck på den och anpassa inställningarna (färg,storlek m.m.) och kopiera HTML koden,tryck på nytt inlägg sedan redigera html och klistra in den där. :) Klart! <3

DilaanD sa...

När man ska länka ett ord i ett inlägg,så skriver man ordet först. Sedan finns det ju ikoner över rutan där man skriver,där man kan ändra text färg ,storlek m . m. o ladda upp bilder,där finns det ett jordklot bild,typ. Markera ordet du vill länka och tryck på jordgloben,sedan skriver du in länken och trycker på okej. Sen är det klart :D <3