söndag 12 september 2010

Sammanfatting av helgen...!

Hej på er!

Förlåt att jag inte bloggat på länge - har inte haft tid.

Jag har i alla fall sett skolfotot nu! På nätet. Det blev väl sådärbra... :/



I helgen var vi i Gbg. På lördagen gick vi en sväng på stan, samt testade nya hjulet Go:teborgs hjulet som står vid operan i Göteborg, och på kvällen var vi på fest hos Ester och hennes familj <3

Idag har vi tagit det lite lugnt hemma hos papz först med att spela lite spel mm. SEn gick vi på bio (I rymden finns inga känslor) Den ägde! XD Sjukt rolig!

Något som är mindre roligt är att jag har varit jätteförskyld hela helgen. Ont i halsen - har ätit väldigt många halstabletter och jättetrött o hostig :(

Ska vara hemma från skolan imorn för att vila upp mig lite. Fick tabletter av mormor som hjälper mot rethosta - hoppas verkligen de hjälper!



Hoppas ni mår bättre än jag!









Inga kommentarer: