torsdag 30 september 2010

Orientering mm

Idag hade vi orientering i skolan... Inte en av mina favorit sysselsättningar.

Jag körde MVG banan och kom in på tiden 93minuter. MVG gränsen låg på 85 minuter.

Efter orienteringen åkte jag hem och duschade. Sedan ringde jag Eve och vi åkte tillsammans till Emma och Isabelle ^^

Hon hade blivit jättestor! Och fått jätte gulligt, långt, ljust hår ^^

Dessutom pratade hon ganska mycket och gjorde många gester. Favoritleken var hoppa i mammas säng :P



Efter vi hälsat på Emma och Issa cyklade Eve och jag till ungdomsgruppen i Vidingsjö^^ Det var kul, precis som vanligt. Vi spelade något lustigt frågespel med en massa svåra frågor - just frågorna kanske inte var så roliga men allt runt i kring ^^



Nu ska jag snart sova, vill somna lite tidigare idag för jag känner mig helt slut efter dagen ;P

Puss o Godnatt!



Redigerade bilden till svartvitt också , blev så sött! <3





Uppdatering: Videon - som funkar ^^



Inga kommentarer: