torsdag 16 september 2010

Hestig men rolig dag!

Idag har det varit en lite hetsig men rolig dag! :)
När jag tänker efter har jag hunnit med ganska mycket...
Först gick jag i skolan - vilken överraskning!
Efter skolan cyklade jag hem. Slutade halv fyra och var på ett träningspass i Tannefors på FoS klockan halv fem. Alltså blev det en aning stressigt.
Efter träningen blev det ännu mer stressigt för när jag kom hem var klockan typ kvart i sex och jag skulle på ungdomsträff i Vidingsjö församlingshem (bredvid kyrkan?) klockan 6. När jag ryckte i dörrhandtaget var det dessutom låst och jag hade ingen nyckel....Toppen!
Så jag fick springa bort till mormor och morfar som kastade ner en nyckel från ballkongen ;)
När jag gick in i duschen hade jag 8 minuter på mig att vara vid kyrkan. Fast jag stressade jättemycket så kom jag 5-10 minuter för sent - men det gjorde inte så mycket ;)
Vi bakade pizzor och spelade spel idag. Det var superkul och vi skrattade hela tiden - mysig liten grupp där! ^^

Nu ska jag snart äta mammas mat också... åt inte så mkt pizza för att få plats ;P
Kram på er!

Inga kommentarer: