onsdag 22 september 2010


Dagens hiss:
Fimo lera - Jag har upptäkt en rolig och gullig lera som heter fimo lera. Man formar själv likt modellera vad man vill och sedan bränner man den i ugnen. Det man format stelnar och utan att rinna ut så har du en fast form av det du skapat. Fimolera kan användas till mycket men min tanke var att använda den till att göra smycken - pilligt som jag är ^^ Vill väldigt gärna testa att använda fimo lera ^^
Dagens Diss:
Stress - Idag fick vi stressa väldigt mycket från Vidingsjö motioncentrum (vi hade tränat orientering på gympan) och tillbaka till skolan igen. Trots stressen så kom vi för sent... Det är det värsta med stress tycker jag - om man stressar och sedan ändå inte hinner. Käns lite bortslösad tid :/

Ps. Det här är mitt 300:de inlägg här på bloggen :D <3 DS.

1 kommentar:

Evelina sa...

Ja, att behöva stressa så borde vara olagligt.