tisdag 10 augusti 2010

We will rock you

Just nu sitter jag på hotellrummet vi har i London. Hilton har jättedyrt internet men idag behövde Per internet till någonting i sitt jobb - mejl eller något - så idag har vi internet. Men det gäller bara idag så jag vet inte om vi kommer ha det någon mer dag. Om inte skriver jag mer och lägger upp bilder när jag kommer hem.

Igår kom vi till London vid 9 tiden (morgon) och började dagen med en marknad. Vi gick runt och hade det mysigt. Till lunch åt vi Fish and Chips och till middag gick vi till någon lustig, indisk restaurang med jättegod mat men konstig personal.

Idag har vi tittat på Big Ben, varit lite runt Picadilly Circus´, ätit på en jättefin restaurang som har en guidemichelin-stjärna. Det var otroligt bra mat och service.

Efter restaurangen gick vi på musikalen We will rock you. Den var suveränt bra! De två huvudrollerna spelades fantastiskt bra (och alla andra oxå såklart). Killen som spelade en av huvudrollerna var både snygg och karaktären var charmig =)
Tjejen hadde coola kläder och en härlig attityd. Musikalen var rolig,"spännande",bra musik (OFC) och skådespelarna sjöng jättebra!
Detta är en musikal som jag varmt rekomenderar! =)

Bilder kommer när jag kommer hem!
Hoppas på lite mer shopping imorn. Men ni får ha det bäst!
KramKram








Inga kommentarer: