söndag 29 augusti 2010

Gamla Linköping x2

Småkusinerna har varit i Linköping i helgen <3

Alltid lika kul att träffa dem ^^

På lördagen var vi i Gamla linköping och gick till fenomenmagasinet - en plats med mycket expiriment och liknande saker. Vi var där i 2 timmar (!)

Självklart gick vi även till Cloettaboden och köpte choklad. Det är något jag varmt kan rekomendera om man åker till Linköping ^^ Sveriges godaste choklad <3



Vi var även i gamla Linköping idag, men den här gången på marknad. Jag anmälde mig även till en fototävling =D

Jag fyllde i namn, address osv och har chans att vinna en timme med en fotograf i studio ^^ Håll tummarna ;)



Senare på dagen har det spöregnat..! Usch! Men rätt mysigt ändå att stå ute med paraply - då det smattrar över huvudet.

Kusinerna har åkt hem och nu ska jag fortsätta helgen med att ta det lite lugnt.

Kram på er!

2 kommentarer:

Ester sa...

Hej! Saknar dig ngt enromt!!! <3 när kommer du till GBG nästa gågn så vi får träffas igen? Det var ju typ evigheter sen!!! Puss å kran

Emma sa...

SAknar dig oxå gumman! <3
I helgen kmr faktiskt pappa hit till Linköping (<3) och sen är det mammas helg men sen tror jag vi kmr till Gbg - vet att det var länge sen :'(!
Men ja, typ om två veckor älsk!
Ha det så bra!
Puss o Kram Emma