tisdag 31 augusti 2010

Eves sjuka citat

Jag måste bara skriva om skolan idag också XD

På lunchen blev det flum,musik och dans på en gata. Haha Eve o Hanna dansade till musik på min mobil, Alva filmade och jag & Moa sjöng. Får tyvärr inte lägga upp klippet :P



Men i alla fall. Rätt som det var så sa Eve:

"Jag är inte som annat folk, jag är mer som en kackerlacka"

Vi började gapskratta såklart XD

Hon förklarade det genom att säga:

"Ja, men en liten obetydlig sak som ingen gillar men ändå inte hatar och som är svår att utplåna"

Vi skrattade såklart ännu mer. För det första Eve - vi älskar dig så som du är!För det andra - lite sjukt exempel - kackerlacka?! XD

Skrattar fortfarande <3



Vår lite halvknäppa kompis <3



2 kommentarer:

Evelina sa...

ja, det låter lite konstigt nu:D

Emma sa...

Haha, det lät konstigt från början eve <3