tisdag 17 augusti 2010

15åringar =D



Idag fyller Moa och Fia 15år . =D (inte tvillingar ;P)
Fia vill dock inte vara med på bild, tyvärr!

Dagen började med att det regnade så mycket att Eve och jag tänkte ta bussen till skolan. Såklart hade tidtabellen bytts igår - vilket jag inte tänkte på. Och när jag kom till busshållplatsen var klockan ungefär 8.19.
Vilken tur tänkte jag eftersom bussen gick 8.22
Men självklart så gick bussen istället 08.17 från och med idag! -.-'
Så det blev att springa tillbaka och kasta mig på cykeln,möta Eve och cykla igenom spöregn till skolan...

Vid lunch gick vi till Don Quijote (pizzeria) för att fira att Moa fyller år. Det gör vi varje gång någon i gänget fyller år ^^
Jag och Moa var nyttiga och tog varsin sallad (aa) de andra tog pizza.
Dagen fortsatte och på elevensval så hade jag och Moa hemkunskap. Vi gjorde varma mackor och milkshakes =D

Självklart regnade det ännu mer när vi skulle cykla hem.. Det åskade till och med. Moa hade tur nog att få skjuts hem , fast hon hade cykel ^^

Det regnar fortfarande ute... ses lite senare!
Puss!

2 kommentarer:

Evelina sa...

Nyttigt sen med milkshake och så:D

Emma sa...

Haha, klart! XD Man får väll unna sig något ibland