onsdag 28 juli 2010

Söderköping

Idag var vi i Söderköping och åt lunch med familjen Garcia (min mammas kusin och hennes familj, de bor i Spanien och hennes man är spanjor, och barnen hälften svenskar,hälften spanjorer)



Vi åt jättegod lunch!

Jag åt grillad panini (typ bröd?) med kyckling,bacon,mango chutney och curry. Supergott! Salladsdressingen var också god =)

Jag älskar Söderköping med kanalen vid sidan och affärer och uteserveringarna längs med. Supermysigt!Jag passade även på att gå in på Glitters outlet i Söderköping. Alla smycken kostar mellan 5 och 50 kr =) Köpte två par örhängen.



På kvällen träffade jag Fia en sväng. Vi hade inte träffats förrän innan midsommar (!) Men det var kul att träffas igen! Märta var med =) <3



Jag har också duschat och packat till imorn. Vi ska till Vimmerby (mamz,Stina,jag) för Stina har fotbollscup. Är borta torsdag till söndag så kmr inte kunna blogga då. Men tar en massa kort och skriver en sammanfattning när jag kommer hem så blir det nog bra!



Sov gott med er! (Ursäkta uttrycket men jag måste sova nu för att orka upp imorn ;P )











Inga kommentarer: