söndag 4 juli 2010

Låg uppdatering

Nu är jag tillbaka efter en härlig tid i Österrike. Jag kom hem i förrgår och sedan har det varit fullt upp med konfirmations städning,fixa mat,packa till Öland och såklart själva konfirmationen som var igår lördagen den 3 juli.

Kommer skriva mer om Österrikeresan samt om konfirmationen senare, så snart jag hinner och orkar. Det är ju som sagt sommarlov nu och jag har inte lust att sitta hela dagarna vid datorn. Särskillt inte när det är jättefint väder här på Öland.
Dessutom tror jag inte att ni som läser sitter inne på sommardagarna ;)

Bilder från Österrike =) Kommer självklart fler en anna dag!




Under sommaren kommer det vara låg uppdatering på min blogg
. Men lite ska jag väl hinna med i alla fall!

London, Here we come!



Nu är resan till London bokad! ^^ Det ska bli superkul!
Vi åker 7 till 15:e augusti. Men innan dess är det ju Öland och landet som gäller =)
Kul att komma till en stad med lite shopping!
Längtar efter att se Big Ben,röda dubbeldäckare,towern och allt annat kul vi ska se!

Inga kommentarer: