fredag 4 juni 2010

praodag10

Idag har det varit min sista praodag på Åbacka. Känns lite konstigt faktiskt. Det har gått ett bra tag sedan jag var i skolan sist! Men det ska bli kul att träffa kompisarna igen (även fast vi har träffats lite ibland)

Idag på praon kokade vi sylt som min mamma hade sett ett recept på i tidningen och som jag tagit med mig. Roligt att kunna bidra med något =)

Det var lagom mycket folk idag men på eftermiddagen blev vi lite överbemannade då båda jag,Christoffer och mammas kusin David jobbade och det inte var så mycket folk. Slutade klockan fyra som vanligt och begav mig då til Stadium i stan. Där mötte jag upp mamma och Stina och vi gick tillsammans till bilen. Då började resan till Göteborg. Det kan vara lite jobigt att åka ibland men så kul att vara där <3

Ha det bäst!

Kram









Glömde nästan att berätta att idag är det en vecka kvar tills vi åker till Stockholm för att påbörja vår resa till Kroatien! Det ska bli så kul!! =D

Inga kommentarer: