torsdag 3 juni 2010

Oh No!

Idag har det varit en tuff morgon. Det började med att jag vaknade halv två i morse och tittade på mobilen. Sedan somnade jag ganska snart igen med mobilen bredvid mig... På morgonen var jag otroligt trött och sov lite för länge. Jag var stressad på morgonen och mamma ville ha mina sängkläder så att hon kunde tvätta dem. Jag drog ur täcket och kuddarna, drog bort underlakanet,knögglade ihop allt och la i badrummet. Mamma stoppade i sin tur in allt i tvättmaskinen. Efter ett tag hör vi ett konstigt ljud från tvättmaskinen. Dunk,dunk,dunk. Något hårt låg där och slog i.
Mamma frågade om jag hade råkat få med något hårt i tvätten, jag svarar nej. Hon säger : "för exempelvis din mobil?". Genast blir jag klarvaken och stel av panik. Min mobil låg i tvättmaskinen!
Mamma och jag såg den snurra runt där inne. Vi försökte stänga av maskinen och öppna luckan men det var lättare sagt än gjort. När vi äntligen fick upp luckan var mobilen förstörd. Simkortet,batteriet poch minneskortet lyckades vi däremot rädda... Men hela touchskärmen är helt fuktskadad :'(
Usch vilken panik jag fick. Jag missade bussen så morfar fick skjutsa mig till praon.
Per kom nu poå kvällen och som tur vad kunde jag låna hans förra mobil. Men ändå! Jag vill ha min egen :'( Jag är lite,väldigt, klantig vad det gäller mobiler. Har slarvat bort mobiler X antal gånger var av en har jag inte hittat,fått köpa ny mobil två gånger pga att jag tappat bort dem =(
Och nu har jag kört en i tvättmaskin! :'(
Tycker synd om mig själv. Jag som har varit så rädd om min senaste mobil!Och allt för att jag var stressad till bussen, som jag ändå missade?
Har ni några missöden vad det gäller era mobiler?

Inga kommentarer: