måndag 12 april 2010

Promenad med tjejerna =)

Idag var det skola igen... lite trög start enligt mig ;)
Efter skolan cyklade jag hem till Moa. Där åt vi mellis,snackade och jag hjälpte Moa med religonsarbetet ;)
Eftetr det cyklade vi hem till mig. Vi tog med oss Märta och gick upp till Vidingsjö motioncentrum =) Där gick vi 1.8 =) När vi kom till fotbollsplanen gick vi ut på den och hittade en fotboll ;)Vi passade lite men Märta blev rädd för bollen? :O
Två killar sprang förbi och glodde ;P
Moas sko gick sönder så vi lämnade fotbollsplanen och gick upp till motion centrumet =) Där var killarna igen. Vi satte oss på en bänk med Märta emellan oss. Efter ett tag cyklade killarna hem och Eve kom =) <3
Då flummade vi lite och snackade XD Moa och jag dansade lite "slita-av-sig-armarna-bugg" som Eve kallar det ;P
När vi gick/cyklade hem igen så hade mamma och Stina en överraskning hemma. Tjejerna cyklade hem och jag gick upp till lägenheten (nu var klockan typ 21.00) Och bland det första jag ser är att det står en 42" TV på tvbordet! =D =D Mamma och Stina hade alltså köpt den =) <3
Blev såå glad! =D Den är skitstor =) De tittar på deckare nu men jag var ju tvungen att blogga lite oxå ;) Ska nog gå och titta igen =)
Puss!

Moa <3

Moa<3

Märta och jag <3

Vovvsingen och jag <3

Märtis och jag <3

Vårtecken :D:D <33

Märta <3

3 kommentarer:

Mig sa...

Yay, ni har samma religions-lärobok som vi har. Haha.
(;

Emma sa...

Vem är du mig? :) XD

Evelina sa...

Det var jättekul ju!