tisdag 27 april 2010

Phoenixshirts.com


Jag ställer upp i tävlingen som Foki anordnar där man kan vinna t-shirts från phoenixshirt.com. Jag tycker tröjorna är jättesöta! Hade MÅNGA alternativ som jag var tvungen att välja bort... Det var ju lite synd! Men nu vet jag ju om hemsidan så jag får försöka spara lite pengar till att köpa någon tröja!^^
Storleken på tröjorna måste vara M. S kan funka men jag vill ju kunna ha dem länge <3
Anledningen till att jag valde just de här tre plaggen av ungefär 9st andra är följande:

...Den röda: (Love Hello Kitty shirt artikelnr:22567)
Jag tycker den är otroligt söt och passar bra till lite solbrändare hy (vilket jag har fått bevisat genom Fokis blogg där hon har just den här tröjan på sig och det är så otroligt gulligt!) Jag har hoppats att bli lite solbränd i sommar då jag ska till Kroatien,Österrike och även till Öland ^^

...Den gröna: (Lucky Hello Kitty t-shirt artikernr:22558)
Jag älskar ju som sagt Hello Kitty som ni kanske fattar med tanke på mina val. Grön är också min färg. Det är lite komiskt för jag har aldrig tänkt på det förrän jag såg den här tröjan. Tror att jag skulle passa bra i grönt och det är ju alltid värt att testa? ^^ Jag var dock lite tveksam till den först då färgen på kissemissen inte är riktigt helt vit. Det är lite synd men när jag tänker efter tror jag det kan bli rätt coolt. Dessutom behöver jag en turtröja ^^

...Den rosa:(Flower Hello Kitty t-shirt artikelnr:22562-001)
Den rosa är söt och skulle även den passa bra till min "blivande solbränna" . Jag tycker den är jättefin. Jag har inte så mycket rosa i min garderob och det behöver ju ändras på? ! ^^ Älskar dessutom baksidan ocskå! ^^ Lite fyndigt att det står Hello på framsidan och Goodbye på baksidan.

Puss o Kram på er!
Love Emma

OBS! Ni länkas till hemsidan om ni klickar på bloggrubriken det gick inte på annat sätt ;)

Inga kommentarer: