torsdag 15 april 2010

ONSDAG

Hejsan! Förlåt att jag inte skrev något igår!
Det blir dubbelt idag istället =D
Onsdag 14/4 2010:
Idag hade vi sovmorgon. Jag åkte till mötesplatsen så jag var där 09.05 ungefär. Medan jag väntade på Eve tog jag lite kort. I skolan hände väl inget speciellt förutom att jag lagade mat själv på hemkunskapen. Det blev fetaostlax med rotfrukter och en improviserad sås (som blev jättegod!) Laxen var god (Jag älskar lax) men rotfrukterna blev lite hårda tyvärr...

Efter skolan åkte jag hem och klockan halv fem kom Emma och hämtade mig.
Vi åkte ner till Braskens bro och köpte McD-mat och sen åkte vi hem till henne. Där mötte vi Moa och vi åt maten innan Emma åkte igen. Jag och Moa åt varsin QP cheese. Så god! ^^
När Emma hade gått badade vi Isabelle. Hon skvätte ner min tröja! :P
Jag lånade en tröja av Emma. Efter badet gick vi ut i trädgården och gungade lite innan läggdax. Moa och jag nattade sedan Isabelle som somnade utan att gråta till sin favoritlåt. Vet inte vad låten heter...
Fick nagellack av Emma. Hon skjutsade hem mig medan Moa var kvar hos Isabelle. När Emma kommit tillbaka åkte Moa hem.

Hemma tittade jag på Andra Avenyn. Det blir bara sämre och sämre... Hpoppas det kommer en bra serie när AA slutar sen ^^
Puss och Kram på er!

Jag och Isabelle <3

Isabelle med tuppkam i badkaret =D

Min tröja blev blöt!

Isabelle efter badet <3 ^^ Trött!

Inga kommentarer: