måndag 1 mars 2010

Sportlov - The End

Tjena!
Nu är sportlovet slut... jag är dock hemma en dag extra för jag är sjuk (men på bättringsvägen nu XD )
Tänkte skriva lite kortfattat om vad som har hänr på sportlovet =)

Fredag
Idag var jag en stund med Moa =) Innan vi åkte till Gbg =)
Vi kom fram till Gbg typ 22.00 (tror jag?) och sen blev det att va uppe en stund och sen gå o lägga sig XD

Lördag
Idag var vi på Hard Rock Café och åt mat och bowlade =)Med sällskap av Jessika,Linn,Markus,Camilla,Hannah,Emil och..? Kmr inte ihåg vad hon heter :O sorry!

Söndag
Ner på stan en sväng och vi köpte bla ett roligt spel som vi spelade sen ;P


Måndag
Skulle bort till familjen Wahlstedt (Jessika mfl.) och äta mat men Linn (dottern) svimmade typ och fick nästan åka ambulans så det gick inte...(blev flyttat till tisdagen)
Sen bjöd vi istället över familjen Randahl (Ester mfl.) men Ester hade matteprov på tisdagen och var tvungen att plugga... =( (i Gbg hade de sportlov v.7)

Tisdag
Stan m. Ester =)
Till Landvetter på middag =)


Onsdag
Buss till Oslo med mamz o Stina.
Sova i Oslo på hotell m. mamz,Stina o Per
=)

Torsdag
Bil till Trysil =) <3
Åka skidor och bada =)
(JÄTTEFINT hotell ;D )

Fredag
Skidor + Bowling =) Vi fick spela typ 5-10 min mindre än vad vi skulle och vi hade typ två personer kvar innan omgången var slut så när vi sa till så fick vi en timmes gratis bowling som vi utnyttjade på lördagen.



Lördag
Skidor (bytte skidor till ett par längre, det funkade mkt bättre :D )
1 timmes gratis bowling, jag fick gå upp för jag mådde illa :'(
Blev magsjuk :'(

Söndag
Från Trysil till Oslo m. bil
Från Oslo till Katrineholm m. tåg
Från Katrineholm till Linköping m. tåg
Mådde inte så bra nu heller...

Måndag (v.9)
Hemma från skolan idag... Mår bättre nu =) Har fått aptit igen (vilket jag inte har haft sen i lördag vid lunchtid) ;) Pratar lite med Moa på facebook och bloggar ;) Hantverkare är hos oss och fixar m. köket så jag har gått till m o m för att äta lite... Det borras o grejas här hemma XD Men resultatet blir nog bra =D <3

ps.bilder kmr ds.

KramKram!

Inga kommentarer: