söndag 7 mars 2010

Söömnigdag...

I förrgår sov jag hos Moa <3 (fredag) Har inte kunnat blogga sen dess ;P Fredagen var såå rolig! <3 Hehe vi varf uppe till kl. 01.40 och tittade på film =) Klockan ca 00.00? gick vi upp på vinden för att hämta min säng XD Kallt där uppe!

På lördagen var jag självklart skiittrött! :P Men det gick bra iaf :)

Klockan 17.20 tog vi bussen (Moa och hennes familj var bortbjudna i vidingsjö) och jag skulle hem XD När jag kom hem blev det att genast städa i småttingarnas bur -.-' Såå jobbigt,äckligt och framförallt TAR LÅNG TID! Det var spån i hela rummet när jag var klar så då fick jag dammsuga mkt! Efter det tog jag en snabbdusch och åt sedan mat (tacos <3 ) Efter det tittade jag på andra chansen ... sääämst! ...

Idag (söndag gick jag upp klockan 9 och om 20 minuter ska jag till kyrkan på kyrktjänst wäääh! Orkar inte vill inte! Men jag kan ju inte annat än att gå eller skjuta upp det och då har jag det ändå framför mig... så passar väl på när jag är hemma... Förlåt att inga bilder har kommit på sista tiden! :'( Har inte haft tid att fota :(

Puss o Kram ! <3

2 kommentarer:

Moa sa...

roligt* ;)

Moa sa...

Det var så toligt :D:D <3
haha måste göras om någon dag :) <3