lördag 26 september 2009

Bio + Gula huset <3

Idag var vi på bio kl. 18.30 :)
Vi såg filmen "sommaren med Göran" den var jättebra XD och rolig ;P
Den får betyget 4 (av 5) av mig :) <3
Efteråt gick vi alla fyra och åt på Gula Huset <3 Supermysigt! :)
Jag åt oxfilé som var jättegod :) Men oj vad mätt jag blev :O ;P
Tidigare idag har jag typ varit inne på¨facebook och lite så ;P

Ajuste igår var jag barnvakt XD
Till en bebis på snart ett år <3 Hon är såå sööt <3 Eve hjälpte också till :)
Haha när vi matade Isabelle (bebeisen ;P) så tog eve in lite för mkt mat (typ äpplepuré ) och Issa spottade ut alltihopa på Eve XP Hehe ... XD
Hon drack vatten och när hon var klar släppte hon bara ner flaskan på marken som vi fick plocka upp ;P Och då skrattade hon bara :)

Ha så kul resten av helgen <3
Puss!

2 kommentarer:

Evelina sa...

Ja,jag fick massa spott över mig

Emma - ägare till bloggen sa...

Haha stackars eve! XP Snarare äpplepuré (eller om det var päron XD)
Love U! <3