onsdag 13 maj 2009

Pinsamt :$

Idag hade vi sovmorgon till 9.05 :) Vi hade vanliga lektioner.På svenskan skriver vi deckare till nån deckaretävling och på bilden började vi med att bygga ett modellhus av papp. Det var lite kul faktiskt! :) Vi fick välja någon i gruppens hus som vi ritat i tvåpunktsperspektiv. Min grupp valde mitt <3 Sedan skulle vi göra ritningar och nu har vi limmat ihop grunden så det är bara taket och måla kvar ! :D Just det ja! ; Imorgon har vi matteprov och biologiläxa/prov. Det kommer gå skitdåligt på biologin...
Efter skolan åkte jag hem och åt mellis,chattade med kompisar och bytte om till danskläder. Jag hann sjunga lite singstar innan jag åkte för att möta Eve. Det var Eve,jag och Mmoa från vår klass som var på breakdancen XD Men sen kom handbollslaget, killarnas 95-or och jag kände några där så det blev lite pinsamt :$ Men vi klarade oss bra XD Sedan, efteråt hade vi våra grejer i killarnas omklädningsrum (?!) De hade inte varit där när vi kom så då fick vår danslärare (manlig) öppna deras dörr för att se om de var färdiga! Det var såå pinsamt att gå in och hämta skorna och jackan ;P Men som tur var bytte ingen om. Nu sitter jag här,mätt och nyduschad och har precis sett på "vänner" :)

Ps. Bilderna är från Öland och har inget med texten att göra XD


Inga kommentarer: